Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

ΑΝΩ ΤΩΝ 20 ΧΡΟΝΩΝ Ο ΜΕΣΟ ΟΡΟΣ ''ΗΛΙΚΙΑΣ'' ΤΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ...

 

Υπερβολικά γηρασμένος και ως εκ τούτου επικίνδυνος είναι ο στόλος των βαρέων φορτηγών και λεωφορείων που κινούνται στους ελληνικούς δρόμους...












όπως καταγγέλλει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ).


Ο Σύνδεσμος επικαλείται στοιχεία σύμφωνα με τα οποία ο πραγματικός μέσος όρος ηλικίας των φορτηγών ξεπερνά τα 20 έτη με το 26% να είναι «μεγαλύτερα» των 30 ετών.

Την ίδια ώρα επισημαίνει ο ΣΕΑΑ ο μέσος όρος στην ΕΕ 11,5 έτη, στη Γερμανία 8 έτη και στην Αγγλία 6,7 έτη.

Κατά τον ΣΕΑΑ το 90% των φορτηγών και λεωφορείων που τίθενται σε κυκλοφορία στην Ελλάδα έχουν ήδη εξαντλήσει την «ωφέλιμη ζωή» των δέκα ετών όταν εισάγονται στη χώρα μας.

«Οι ίδιοι οι μεταφορείς αναγνωρίζουν ότι πολλά ΚΤΕΟ "διευκολύνουν" τους ελέγχους, ακόμη και εξ αποστάσεως! Ισχυρισμοί υφίστανται ακόμη και για πλαστά έγγραφα ΚΤΕΟ, που η Τροχαία αδυνατεί να διασταυρώσει, ελλείψει ενιαίας μηχανογράφησης με το Υπουργείο Υποδομών» καταγγέλλουν οι εισαγωγείς.

Οι εισαγωγείς υποστηρίζουν ότι το Υπουργείο Υποδομών, από τη θέσπιση των ΚΤΕΟ το 2001, δεν έχει προβεί ποτέ στον πλήρη έλεγχό τους.

Για τη βελτίωση της κατάστασης, ο Σύνδεσμος προτείνει σειρά μέτρων, τα οποία είναι:

- Θέσπιση ποσοτικών και ποιοτικών στόχων ελέγχων προς τις περιφέρειες και τα μικτά κλιμάκια, όπως και διαδικασίες τακτικού απολογισμού.


- Έλεγχος των ΚΤΕΟ ότι διενεργούν πραγματικούς και πλήρεις ελέγχους από ανεξάρτητους, αντικειμενικούς φορείς.


- Παροχή ουσιαστικών κινήτρων στους μεταφορείς να ανανεώσουν τα οχήματα
και τον εξοπλισμό τους.


- Θέσπιση αντικινήτρων για όσους επιμένουν να κυκλοφορούν υπέργηρα
βαρέα οχήματα.


- Ισχύς των κανόνων στη μεταφορά, καθώς είναι γνωστό ότι η υποκλοπή μεταφορικού έργου από αλλοδαπές εταιρείες, εκφυλίζει ευρύτερα τις μεταφορές και άρα την οδική ασφάλεια.



Aπο: fimotro





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΛΑΡΚΙΚΑ ΝΕΑ - Οι ειδήσεις σε τίτλους