Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Βρείτε μου δουλειά, αλλιώς...


Από την εφημερίδα Espresso 

Το οικονομικό αδιέξοδο που βιώνουν οι Έλληνες οδηγεί κάποιους στην πιο δύσκολη απόφαση της ζωής τους, να πουλήσουν αντί αμοιβής ένα...
ζωτικό τους όργανο! Και μάλιστα καταφεύγουν σε... ντετέκτιβ για να τους βρουν αγοραστές!
«Είμαι σε δύσκολη κατάσταση και επιθυμώ να πουλήσω το νεφρό μου. Στην τιμή των 100.000 ευρώ... 








Δεν γίνεται διαφορετικά, θα μου τα πάρουν όλα και δεν το θέλω... Σας παρακαλώ να μιλήσουμε για τα περαιτέρω... Επείγον» είναι η αγγελία απόγνωσης που έστειλε ένας οικογενειάρχης στον ντετέκτιβ Νίκο Πελεκάση ζητώντας τη βοήθειά του για να εξασφαλίσει τα προς το ζην στην Ελλάδα της κρίσης και των Μνημονίων!
Δυστυχώς δεν είναι ο μοναδικός άνεργος στη χώρα που ψάχνει υποψήφιο αγοραστή για να πουλήσει κάποιο όργανό του. Τον τελευταίο χρόνο όλο και περισσότεροι άνεργοι χτυπούν την πόρτα των ιδιωτικών ερευνητών αναθέτοντάς τους το ανατριχιαστικό έργο να τους βρουν υποψήφιους αγοραστές. Τα emails που στέλνουν οι υποψήφιοι πωλητές στους ντετέκτιβ λυγίζουν ακόμη και τον πιο ψύχραιμο.
«Με λένε Δημήτρη και είμαι 32 χρόνων, άνεργος. Πουθενά δεν βρίσκω δουλειά και είμαι σε πολύ άσχημη κατάσταση... Και μετά από πολλή σκέψη αποφάσισα να πουλήσω το νεφρό μου, μιας και δεν μπορώ να βρω άλλη λύση...» αναφέρει ένα από αυτά.
Σε ακόμη ένα δραματικό email, ένας 54χρονος προσφέρει νεφρό ή εναλλακτικά μυελό για να εξασφαλίσει τα απαραίτητα για την οικογένειά του και τον 16χρονο μοναχογιό του: «Οσες προσπάθειες και αν έκανα για να βρω μια οποιαδήποτε δουλειά, έπεσαν στο κενό. Αυτό που ζητώ από εσάς είναι να με βοηθήσετε να βρω συμβατό δότη όσο γίνεται πιο σύντομα, με την προϋπόθεση ότι η αμοιβή σας θα σας καταβληθεί μόλις εισπράξω κι εγώ τα χρήματα του νεφρού....» αναφέρει χαρακτηριστικά.
«Τον τελευταίο χρόνο το φαινόμενο αυτό έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις. Την πόρτα μας περνούν καθημερινά άνεργοι κάθε ηλικίας και μας ζητούν να τους βρούμε εργασία. Και το τρομακτικό είναι ότι δεχόμαστε και πολλά emails από ανθρώπους απελπισμένους που θέλουν να πουλήσουν το νεφρό τους και άλλα όργανα του σώματός τους για να μπορέσουν να επιβιώσουν» αποκαλύπτει στην «Espresso» ο ντετέκτιβ Νίκος Πελεκάσης και προσθέτει:«Οι περισσότεροι είναι άνεργοι με παιδιά και σε απελπιστική κατάσταση. Φυσικά τους εξηγούμε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι...» ξεκαθαρίζει. «Είμαστε κάθετοι απέναντί τους ότι δεν μπορούμε να ασχοληθούμε με τέτοιες υποθέσεις. Ωστόσο τους συμπαραστεκόμαστε και προσπαθούμε να τους βοηθήσουμε με άλλους τρόπους. Για παράδειγμα, όταν ήρθε στο γραφείο μου ένας νεαρός και μου ζήτησε να του βρω υποψήφιο αγοραστή για το νεφρό του, με πολλή κουβέντα κατάφερα να τον αποτρέψω. Να του βγάλω από το μυαλό αυτή την ιδέα. Μάλιστα τον βοήθησα να βρει δουλειά και λύση στο αδιέξοδό του» τονίζει και καταλήγει: «Το γεγονός αυτό είναι θλιβερό και πρέπει να μας προβληματίζει όλους».


Από την εφημερίδα Espresso 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΛΑΡΚΙΚΑ ΝΕΑ - Οι ειδήσεις σε τίτλους